З 8 вересня у відділеннях Укрпошти, що розташовані в містах і мають 2+ вікна обслуговування, з’являться експрес-вікна, які обслуговуватимуть виключно клієнтів, що прийшли отримати або відправити посилку, отримати лист або післяплату.

Так компанія вирішила поставити крапку довгому очікуванні через оплату комунальних послуг та інших платежів.

У межах пілотного проєкту, 1500+ міських відділень національного поштового оператора матимуть щонайменше два вікна:

  • універсальне – для повного набору послуг (від виплати пенсій та приймання платежів до листування юридичних осіб);
  • експрес – лише для відправлення й отримання посилок, отримання листів (до 5 штук) та післяплати. У цьому вікні також можна буде поповнити мобільний телефон або картку Монобанку.

Також пакети для відправки дрібних відправлень відтепер безкоштовні в усіх відділеннях Укрпошти.

«Укрпошта – унікальна компанія, адже вона обслуговує і пенсіонерів, і хіпстерів. Ми знаємо, що кожен із них має свій стиль життя. Для когось візит до наших відділень – це можливість поспілкуватися зі світом. А для когось, навпаки, спілкування є зайвою витратою часу. Тепер ми створили комфортні умови для обох світів. Після впровадження нової системи керування посилками отримання посилки займає до 45 секунд, тож такі короткі операції будуть проводитись в експрес-вікні. Там же наші бізнес-клієнти зможуть швидко отримати післяплату за свої посилки. А в універсальному вікні, як і раніше, можна буде отримати послуги, які займають трохи більше часу», – коментує генеральний директор АТ «Укрпошта» Ігор Смілянський.

Для зручності навігації клієнтів експрес-вікна будуть позначені табличками жовтого кольору з відповідним написом.

У компанії підкреслюють: експрес-вікна створено для надання так званих «коротких» послуг, тому час обслуговування одного клієнта не перевищуватиме 2–3 хвилин.