Щоб швидше реагувати на потреби людей у прифронтових регіонах, Офіс Омбудсмана запустив пілотний проєкт мобільних громадських приймалень. Вони вже працюють на транзитних пунктах евакуації та в гуманітарних хабах Павлограда і Лозової, де перебувають жителі Донеччини, евакуйовані з прифронтових територій.
Основна мета мобільних приймалень — на місці приймати громадян, консультувати, допомагати оформляти звернення до Офісу Омбудсмана, фіксувати порушення прав і координувати подальше реагування органів влади. Особлива увага приділяється ВПО, пенсіонерам, людям з інвалідністю та малозабезпеченим родинам.
Проєкт став можливим завдяки підтримці Уряду Японії та ПРООН в Україні, які передали спеціально обладнані автомобілі для роботи мобільних приймалень.
За словами Представника Омбудсмана у Донецькій та Луганській областях Дмитра Михальова, мобільні приймальні — це не просто спосіб оперативно реагувати на звернення, а й інструмент для кращого розуміння реальної ситуації з дотриманням прав людини на місцях.