Якщо сума отриманої заявником компенсації на відновлення пошкодженого майна – до 200 тис. грн, то заявник має подати повідомлення про виконані роботи (завершення ремонту), тобто фінальний звіт. Про це розповіли у Павлоградському виконкомі.

Якщо сума компенсації більше 200 тис. грн – потрібно подати проміжний та фінальний звіти. Адже кошти у такому разі зараховуються двома траншами – 70% і 30%, і щоб отримати другий платіж (30% від суми компенсації), потрібно прозвітувати про використання коштів першої виплати. Після отримання повідомлення, комісія з надання компенсації відвідає житло, перевірить цільове використання першого платежу та складе Акт верифікації.

Після успішного звіту людина зможе отримати другий платіж (залишок суми).

Фінальний звіт про завершення ремонту необхідно подати протягом 15 днів після того, як відновили пошкоджений об’єкт нерухомого майна.

Виплату за пошкоджене майно на суму менше ніж 200 тис. грн потрібно витратити протягом 12 місяців. Водночас більшу суму – впродовж 18 місяців. Після закінчення строку залишок повернеться до держбюджету.

Подати звіт можна у кілька кліків з комп’ютера чи смартфона через:

✅ ЗАСТОСУНОК ДІЯ (смартфон) ➜ єВідновлення ➜ Заяви про виплату ➜ Повідомити про ремонт;

✅ ПОРТАЛ ДІЯ (комп’ютер) (https://diia.gov.ua) ➜ Компенсація за пошкоджене майно ➜ обрати об’єкт нерухомого майна з заявою у статусі «Кошти зараховано» ➜ Повідомити про ремонт.

Якщо у заявника відсутні смартфон і комп’ютер, він може звернутися до ЦНАПу, маючи при собі фотографії виконаних ремонтних робіт, закуплених будматеріалів та чеки на ці будматеріали.

У разі виникнення питань, павлоградці можуть звернутися у робочий час за тел. 095 853 78 71.

Матеріал підготовлений в межах проєкту «Житло для ВПО: будуємо діалог» реалізується ГО «МЕДІАЛАБ» у рамках проєкту «Демократична інтеграція, стійкість, та залучення» (Ukraine-DARE), який втілює Democracy Reporting International Ukraine за фінансової підтримки Федерального Міністерства закордонних справ Німеччини.

Exit mobile version